sliten som fan

Hej på er och ett stort förlåt att jag inte har uppdaterat!
Gårdagen spenderades på en mysig kina restaurang med Isabelle och Denice.
Ytterst trevligt, tror inte jag har ätit så här mycket skräpmat som jag gjort den här helgen, det är tamefan illa.
Bara igår blev det en kyckligrulle dränkt i vitlökssås, och sedan tre rätters middag. Jag borde skämmas!
Efter maten kändes det som jag hade gått upp minst tio kilo, dock hade jag inte det. Var tvungen att ställa mig på vågen. Det är därför vi inte har någon våg hemma, mamma tycker jag väger mig för mycket.
Därför älskar jag att alla mina vänner har vågar, vissa är dock fel. Kul och ställa sig på en våg som visar att man väger fem kilo mer än vad man egentligen gör.
Resten av kvällen låg vi i soffan och kollade på Paradise hotel, dock repris, men jag kan inte få nog.
Sen gick jag och Isabelle och la oss, bakfulla som svin ..

Blev väckt klockan 08.00 av Denice som tyckte vi skulle gå upp och göra lite nytta.
Hon och Joakim skulle flytta idag och de behövde hjälp med att städa lägenheten, dock är jag fortfarande otroligt sliten från fredags, känns som någon har kört över mig.

När jag kom hem från Denice så åkte jag iväg till min mormor som hade fyllt år. Och jag tycker det är likakul varje gång, släkten är så kul att träffa. *Ironi*
Och nu har jag tryckt en kebabrulle, fan vad jag är äcklig.
Kommer fan få fasta en månad efter min helg.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, raka benen och sätta på mig en ansiktsmask. Sen ska jag nog dö framför tv;n. Så jag antar att det här blir mitt sista inlägg.
Jag lovar att börja uppdatera mera nu när skolan är igång igen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Tack så mycket! :D



Allt bra? :)

2010-01-31 @ 18:44:26
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså är du alkolist eller? du är ju bara 17 år men verkar dricka så jävla mycket.. du är alltid ute och festar på helger. blir du inte sjuk av all alkohol`?? tänk på att man kan bli alkolist om man börjar dricka i tidig ålder. vad dricker du för något? nån favorit eller något du verkligen hatar? ja tänker bara på ditt bästa att du inte ska bli missbrukare :P

2010-01-31 @ 22:31:17
Postat av: Felicia

sv: okej, jag sitter i skolan :P

2010-02-01 @ 09:37:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0