so damn happy

Hej på er!
Hur mår ni? Själv mår jag helt utmärkt och är på toppen humör, och jag vet inte varför. Eller jo delvis för att jag fick reda på att vi har ledigt imorgon, hur skönt som helst!
Fick ju sovmorgon imorse, så vi började vid åtta. Haha, en halv timme.

 Generösa lärare vi har! Men ändå var jag tidig för första gången i mitt liv, jag kom ju självklart på sen att vi hade sovmorgon, haha! Så typiskt ..
Annars har det mest varit en seg dag i skolan och jag har förmesta dels stått i luckan och tagit emot bongar och skrikit vad som ska ut. Rätt skoj att skrika på de andra, mohaha! Jag skulle bli en utmärkt chef, kanske en aning elak, men det får det faktiskt ta. Jag är ju ändå boss! (skratt)

Efter köket hade vi blomsterdekoration, rätt mysigt. Även fast jag inte gillar blommor speciellt mycket. Men Barbro är en rolig prick och hon älskar mig. Varje gång jag haft henne i något ämne har jag fått MVG utan att ens varit där, så det är kul! (lärarnas favorit)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, känner att jag luktar mat. Så äckligt!
Vi hörs lite senare. Hoppas ni har haft en skön tisdag!

PUSS


Kommentarer
Postat av: andrea

Härligt! Samma här faktiskt! :)

Vilka låtar är dina favoritlåtar?=)

2010-01-12 @ 17:17:20
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: isa

Sv:HAHAH okej:D

2010-01-12 @ 18:04:05
URL: http://isabelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0