svar på tal

Postat av: Anonym

hej. ja är lite nyfiken på en sak. är isabelle din bästa kompis`? har ni känt varandra hela livet? hur blev ni kompisar? har ni bråkat någon gång? hur gammal är hon? kram på dig :)

Jessica svarar: Hej! Ja, Isabelle är min bästavän kan man säga. Jag spenderar mest tid med henne och hon är den enda jag litar 110 procent på. Faktum är att vi har inte känt varandra hela livet, trots att man kan tro det. Vi är som bill och bull! Vi blev kompisar på ett rätt mystiskt sätt. Jag och Isabelle hade båda en barndoms kompis som heter Micaela. Vi umgicks båda med micis mycket, men aldrig tillsammans. Det funkade inte att vara flera med henne. Vi har gått i samma skola sedan fyran dock i olika klasser. I åttan blev jag rätt tight med en tjej som heter Amanda och vi umgicks jätte mycket. Hon var tyvärr en jävligt falsk person! Sedan började Isabelle också umgås med henne och vi var bara lite då och då. Sedan blev både jag och Isabelle osams med henne för hon snackade så mycket skit. Det var alltså Amandas förtjänst att jag och Isabelle blev vänner. I nian började vi umgås med varandra, då hade jag blivit osams med dem jag "hängde" med och hon hade blivit osams med sina vänner, då blev vi tighta. Så i sommar har vi varit kompisar i 3 år. Rätt lite, men det känns som jag känt henne hela livet, och hon vet allt om mig! Nej, kan inte säga att vi har bråkat. Vi har haft olika åsikter om saker, men aldrig bråkat. Hon är lika gammal som mig, alltså född 92, men hon är född tidigt i januari och är alltså 18 år.
Hoppas du fick svar på din nyfikenhet! Kram

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: görs? :)

2010-01-26 @ 22:06:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0