tjenare fan och godmorgon

HELLO DARLINGS!
Jag har inte sovit något i natt utan har bara legat och tänkt som vanligt, min jävla hjärna vill fan inte koppla av.
Så jag tänkte, det är nog bäst att jag reser mig upp ur sängen nu och sätter mig upp så jag slipper somna, det känns rätt meningslöst att sova en timme. Då kan jag lika gärna straffa mig själv genom att vara uppe.

Klockan 08.00 ska jag iväg till läkaren, så gott om tid har iallafall. Kan ju knappast komma försent.
Om jag gör det, då har jag verkligen lyckats.
Därefter bär det av till skolan, får bara hoppas att undersökningen går bra och inte tar så lång tid, jag börjar tjugo i tio så jag måste senast ta tio över bussen.
Känns ändå rätt meningslöst att börja 09.40 och ha en lektion sedan är det lunch, därefter har en jätte kortlektion, sen slutar vi. Så onsdagar känns rätt meningslösa ..

Slänger nog in ett inlägg lite senare innan jag beger mig till farbror doktorn, haha!

PUSSELIPUSS


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja eller hur :P fast känner igen mig i karln också... hehe

2010-01-27 @ 05:56:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: okej jag svarar på kommentarer :P

2010-01-27 @ 12:02:56
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0