TJOLÄÄN

Skämt o sido! Det här blir kvällens sista inlägg, jag ska ut på äventyr! Ut i skogen och plocka svamp, haha nej men jag ska iväg till mitt kära skogs troll! Dock måste jag gå, TACK PAPPA FÖR DU INTE KÖR MIG! *elaking* dock får han sota för det nu, moha! Jag som verkligen har världens bästa vinterskor, haha! Ironi, tygskor. Fysatan men vi kör på det i vilket fall som helst, inga kängor för min del! Inte ens ett par långkallingar äger jag. Jag ska se om jag hittar något och ha under byxorna. Annars kommer jag vara en smuft. Ha en trevlig kväll! Vi hörs imorgon små trollungar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. tänkte fråga om du inte kunde lägga ut bilder på dagens outfit och kanske skriva typ nån lista som typ ja har aldrig du vet. jätte bra blogg :D

2010-01-06 @ 15:16:24
Postat av: JESSICA

Hej på dig också mr. eller ms. hemlig! Haha. Problemet är med dagens outfit är det, min digitalkamera har jag haft sönder, jag min jävla nöt och jag orkar inte ta med min kassa mobilkamera. Dessutom blir det bara spegelbilder då och det är ju inte så kul! Men jag lovar så fort jag fått med min pappa till siba eller något så lovar jag dig dagens outfit! Typ någon lista? Hur menar du? Alltså menar du jag ska göra en slags lista där det står tex. (jag har aldrig ätit bajs) nej men är det så du menar? Isånafall vi får se, när jag får tid så kan jag kanske sitta och klura på det! Tack så mycket fining! Kram på dig.

2010-01-06 @ 17:27:59
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0