värdelöst

Hej på er!
Hur mår ni? Själv mår jag sisådär, trött som ett svin och skulle behöva gå i ide nu.
Har varit en aning dålig på att uppdatera bloggen, men har inte haft ork att sitta framför datorn. Har för mesta dels tillbringat min tid i sängen. Hade kök idag och somvanligt slutar det med vatten krig och matkrig.
Så jävla oseriösa. Allt började med att Isabelle kastade vatten på Daniel och slutade med att jag höll på att brya axeln och Filip bryta benet. Men det är smällar man får ta ..

Hade också prov idag, vilket säkert gick åt helvete. Jag vet nog inte vad plugga är, jag kollar på pappret en gång sedan slänger jag det. Så clever!

Nu ska jag ta och lägga mig i ett varmt bad och försöka hålla mig vaken.
PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0