what tha fuuuck?!

Jag är verkligen ingen tv människa, jag följer ett enda program som gårpå tv och det är Paradise Hotel! Jag bara älskar det. Men vad är det för jävla pulver som flyttat in, Pontus? Vad är det för människa, jag förstår att alla i paradiset tycker han är helt retard. Men man börjar ju undra, sökte Pontus bara till Paradise hotel för en solsemester eller? (skratt) Skönt att äckel päckel Rami åkte! Vem fan trodde han att han var liksom. Gud eller?
Äh, undra om man ska ta och söka nästa år och piska stjärt där inne, jag skulle lyckas spela ut allt och alla med mitt pokerface!

Nej, nu är det tid för sängen och jag ska sussa. Det är en dag imorgon också!
PUSS OCH SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: simone

Godnatt söt! :)

2010-01-13 @ 00:50:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0