time for bed

Har äntligen blivit en människa, har tagit mig en lång varm dusch och rakat benen och min fi .. nej kanske ska säga det finare ordet, det finns ju dock allt känsliga människor som inte pallar att man säger ni vet vad, men vet ni vad. Jag har rakat min fitta eller Doris som hon också heter, min framstjärt haha, är mitt allt. Nu är hon len som sammet så jag kan pilla på henne utan att rivas av äckel päckel stubb. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Twilight för typ tre hundra tusende gången och drömma mig bort om världens heting Robert Pattinson.

KYSS

Medans jag drömmer mig bort och försöker sova får ni höra min absoluta favorit sång. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med :)



Svara gärna på dagens fråga som du finner i mitt inlägg "Viktig läsning om en dröm som känns sann...". Det brukar alltid bli roliga diskussioner kring mina frågor! ♥ ♥ ♥

2010-03-02 @ 10:46:31
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0