typiskt

Hej på er!
Som vanligt så lyckas jag med den här dåliga uppdateringen. Jag har spenderat min helg hos min bästavän ute i skogen. Otroligt trevligt och skönt!


Fredagen började med shopping i Farsta centrum med Isabelle och på kvällen hade vi "kvinnomiddag" hemma hos Isabelle med hennes storasyster, mamma, moster, låtsas mamma, lillasyster och sedan Fanny och jag. Ytterst trevligt. Sedan drog vi vidare till en vän som fyllde 23 år och det var nog årets fest, han hade verkligen lyckats. Träffade en massa folk som jag umgicks med i ettan till trean i lågstadiet, kul och träffa dem.
Dessutom var Zigge grym DJ, failade inte en enda gång!
Rörde oss hem vid 05.00 och stannade och sov hos Kalle med Simon och Roger.
Sen gav vi oss hem vid 09.00 och vi mådde sådär lagom fint. Verkligen ..
Årets fest och årets bakfylla, haha! Det gick verkligen hand i hand!

Lördagskvällen var hård och mycket tung. Vi dog i soffan framför melodifestivalen helt konstigt nog, med spyan i halsen lyckades vi trycka lite godis också .. Därefter blev det en tidig läggdax.
Efter min onyttiga fredagskväll och lördagskväll så igår var jag ute och gick i en och en halv timme och bara försökte bli en människa, och lyckades faktiskt. Riktigt skönt att inte vakna upp bakfull.

Nu ska jag ta och beställa lite thai-käk och sedan hoppa in i duschen.
Hörs senare, Puss på er!



(Jag har verkligen fått den här låten på huvudet på grund av min lillasyster som nog är lite halv kåt i lill-killen. Men visst han är grymt duktig!)

Kommentarer
Postat av: julia

haha jo jag är ju verkligen kåt i han också..

2010-03-01 @ 19:36:10
Postat av: Mathilda

Ja :D

2010-03-01 @ 20:07:55
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0