It's OK to be lazy

Hej på er sötkorvar!
Hur mår ni? Själv mår jag bra, tror jag. Det är lite upp och ned!
Tänkte att jag skulle ge bloggandet en chans till. Eftersom jag tröttnar så fort. Så kan jag lika gärna ta mig i kragen och göra er glada. (skratt)

Idag har jag spenderat min tid i skolan, fruktansvärt tråkigt. Jag är så otroligt skoltrött så att det inte är sant åt det, betygen bara sjunker. Men vad ska man göra liksom?
Började egentligen kvart över sju imorse, men kom till skolan runt nio tiden. Fan vad jag är lat. Men jag har hört att det är okej? Haha!
Ska bli sååå skönt att lämna Sverige om en månad och åka till Turkiet.

Äh, nu ska jag fortsätta geeka mig framför tv;n!
PUSSS
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0