svar på tal

Anonym om sliten som fan: alltså är du alkolist eller? du är ju bara 17 år men verkar dricka så jävla mycket.. du är alltid ute och festar på helger. blir du inte sjuk av all alkohol`?? tänk på att man kan bli alkolist om man börjar dricka i tidig ålder. vad dricker du för något? nån favorit eller något du verkligen hatar? ja tänker bara på ditt bästa att du inte ska bli missbrukare.

Jessica Svarar: Haha, nej jag är inte alkolist. Inte ännu iallafall! När jag väl dricker, ja då kan det bli en hel del, kanske lite för mycket. Men grejen är den att jag tål kanske lite för mycket, sen har jag nog inget stopp. Men så ofta dricker jag inte, kanske tre/fyra gånger på en månad, det finns ju folk som dricker dubbelt så mycket som mig. Ja, jag vet att jag kan bli alkolist, men allt är ju farligt säger dem ju. Vad jag dricker varierar en hel del, men mina favoriter är redbull/vodka, jägermeister, vitt vin, tequila och champagne. (en jävla blandning, i know.) Något jag verkligen hatar? Oj, jag hatar verkligen öl och mjölkdrinkar, samt cider. Så glamorös är jag liksom .. Haha! Tack för du tänker på mitt bästa, jag är tvärtom.

Kommentarer
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Nej, det är verkligen inte kul.

Men nu är det över. :)

2010-02-03 @ 08:04:24
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: jennie

GRYM BLOGG MEN SNÄLLA LÄGG IN FLER BILDER !

HAR DU INGA BILDER FRÅN NÅGON FEST ELLER SÅ ?

SKITTRÅKIGT ATT LÄSA EN BLOGG UTAN BILDER, BARA ETT TIPS ALLTISÅ..

SÅ MER BILDER TACKKK !

2010-02-03 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0